Առցանց ուսուցում․ ապրիլի 6-10․ ամփոփում

Նորից առցանց ուսուցման շաբաթ էր, այս շաբաթվա նախագծերն էին զատկական, ընտանեկան, ընթերցողական  ։ «Զատիկ» նախագիծ, «Ընթերցում ենք ու դիտում» նախագիծ։ «Հեքիաթի ժամ Դասարանական TV» նախագիծ։

Սովորողներն այս շաբաթ լրացրեցին իրենց անհատական ուսումնական պլանը Սովորողի անհատական ուսպլան։

Սովորողները շարունակեցին «Զատիկ» նախագծային ընտանեկան նախագծերը, իրականացրեցին նաև Մադլեն Թերզյանի առաջարկած նախագիծը  Իմ ընտանի կենդանին ։

Աշոտ Բարսեղյան-Իմ ընտանի կենդանին

Վահան Պետրոսյան-Իմ թութակները

«Հեքիաթի ժամ Դասարանական TV» նախագիծի  արդյունքում ստեղծված տեսահողորդումները։

Լիա Մկրտչյան-«Հեքիաթի ժամ» Դասարանական TV 

Գոռ Մանուկյան- Հեքիաթի ժամ

Գոհար Հովհաննիսյան-Հեքիաթի ժամ

Ալեն Նազարյան-«Հեքիաթի ժամ» Դասարանական TV

Ստեփան Բաբայան-«Հեքիաթի ժամ» Դասարանական TV

Վիկտորիա Փիրումյան-Հեքիաթի ժամ

Րաֆֆի Հարությունյան-«Հեքիաթի ժամ» Դասարանական TV

Լաուրա Ղազարյան-«Հեքիաթի ժամ» Դասարանական TV

Ադել Կարապետյան-Հեքիաթի ժամ

Շաբաթվա ընթացքում ստեղծվեցին հետաքրքիր զատկական հանելուկներ՝ Այն ի՞նչն է․․․

Հորինեցին նաև զատկական հորինուկներ։

Ալեն Նազարյան-Զատիկն ու հավի ճուտիկը

Վիկտորիա Փիրումյան-Զատիկն ու մայրիկը

Դանիել Մաղաքյան-Զատիկն ու խուտուտ տվող թիթիեռը

Վահագն Հովհաննիսյան-Զատիկը

Լաուրա Ղազարյան-Զատիկն ու մրջյունը

Գոռ Մանուկյան-Զատկի երազը

Նարեկ Ղարիբյան-Զատիկը

Ստեփան Բաբայան-Զատիկը

Ադել Կարապետյան-Զատկի երազը

Սոսե Ժամհարյան-Զատիկն ու ես

Արես Սուքիասյան-Զատիկը

Ռաֆայել Զաքյան-Զատիկն ու ճանճերը

Աշոտ Գրիգորյան-Զատիկը

Րաֆֆի Հարությունյան-Զատիկը

 

Զատկական թեմայով տեխնոլոգիական աշխատանքներ՝

Նարեկ Ղարիբյան-Նարեկի պատրաստած ձվիկ-մագնիսը

Գոռ Մանուկյան-Գոռն ու իր զատիկը

Վիկտորիա Փիրումյան-Ճուտիկ կոնֆետի կաղապարից

Վիկտորիա Փիրումյան-Իմ ճուտիկը պաղպաղակի փայտիկով

Վիկտորիա Փիրումյան-Զատիկ

Լիա Մկրտչյան-Հավիկ մայրիկը․ առցանց տեխնոլոգիա

Աշոտ Գրիգորյան-Ճուտիկը

Անրի Խարազյան-Զատիկ

Առնո Խարազյան-Զատիկ

 

Զատկական ընտանեկան հետաքրքիր նախագծեր իրականացրեցին՝

Աշոտ Բարսեղյան-Զատկական ծես, ձվախաղ, ասիկներ, երգեր

Մանուկյան Գոռ-Զատկական ծեսը Գոռենց ընտանիքում

Ադել Կարապետյան-Օր պար, ճոր պար

 

Ծաղկացան և ածիկացան իրականացրեցին՝

Գոռ Մանուկյան-Իմ նուրբ նարգիզը

Գոռ Մանուկյան-Ածիկացան

Վիկտորիա Փիրումյան-Ածկացան

Լրացուցիչ աշխատանք, ինքնակրթություն՝

Վիկտորիա Փիրումյան- Սովորում եմ իմ խելացի քարտեզից պետությունների դրոշները

 

Ինչպե՞ս  ձվիկը դարձավ կարմիր։

Կար չկար մի ձվիկ կար։  Ձվիկը չգիտեր, թե ինչպես էր նա կարմիր դարձել և նա որոշեց գնալ իր մայրիկի մոտ և հարցնել, թե ինչու՞ է նա կարմիր։

—Ես չգիտեմ, — ասաց մայրիկը։

Ձվիկը  հարցրեց տատիկից։

— Տատիկ, ինչու՞ եմ ես  կարմիր գույնի։

—Ես չգիտեմ, — ասաց տատիկը։

Ձվիկը մոտեցավ մարդուն և նորից նույն հարցը տվեց։

Մարդը զարմացավ, երբ տեսավ խոսացող ձվիկին

և պատասխանեց նրան։

—Սուրբ Զատիկի տոնին բոլոր ձվիկները պետք

են ներկված լինեն       կարմիր գույնով։

  

                                        

Ընդմիջված չվերթ։ Անդրե Մորուա

citat-andrc3a9-maurois

– Ուզում եք լսել կյանքիս ամենաարտառոց պատմությու՞նը, -ասաց նա,- դժվարանում եմ ասել: Կյանքումս նմանատիպ պատմություններ շատ են եղել:

– Շատերը դեռևս չեն ավարտվել:
– Ի՞նչ եք ասում, արդեն ծերանում եմ, իմաստնանում: Այլ կերպ ասած հանգստանալու կարիք ունեմ: Այժմ երջանիկ եմ ինձ զգում, երբ երեկոյան մնում եմ մենակ` վերընթերցելով հին նամակներ կամ ձայնասկավառակներ լսելով: Շարունակել կարդալ “Ընդմիջված չվերթ։ Անդրե Մորուա”