Առցանց ուսուցում․ մայիսի 18-22 ամփոփում

Այս շաբաթվա աշխատակարգն է՝ Առցանց ուսուցում․ մայիսի 18-22

Այս շաբաթ իրականացրեցինք հետևյալ նախագծերը՝

Հանդիպեցինք  Microsoft Teams հարթակում ըստ դասացուցակի։

«Ես կարողանում եմ» նախագծը ամփոփումը դեռ կշարունակվի մինչև ամսվա վերջ։

Ալեն Նազարյան-Ես կարողանում եմ մարզվել

Ալեն Նազարյան-Ես կարողանում եմ հեծանիվ վարել

Աշոտ Բարսեղյան-Ես կարողանում եմ պիցցա պատրաստել

Ռաֆայել Զաքյան-Ես կարողանում եմ

Ստեփան Բաբայան-Ես կարողանում եմ իմ ծաղիկները խնամել

Ընտանեկան նախագիծ՝

Աշոտ Բարսեղյան-Մեր ֆերման

«Հետաքրքիր փաստեր Դասարանական TV» նախագծի արդյունքում ստեղծվեցին հետաքրքիր հաղորդումներ։

Վիկտորիա Փիրումյան-Հետաքրքիր փաստեր

«Հեքիաթի ժամ Դասարանական TV» նախագիծ

Ստեփան Բաբայան-Հեքիաթի ժամ․ Գորգի տակ

Ադել Կարապետյան-Գորգի տակ

Ադել Կարապետյան-Պինգվինաշեն

 

Թողնել մեկնաբանություն