«Ես կարողանում եմ» նախագիծ

Նախագծի մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոցի 2-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի տևողությունը՝ մայիսի  4-27
Նախագծի նպատակը` սովորողին տալ ինքնուրույն ներկայանալու, ինքնաարտահայտվելու հնարավորություն:

Ընթացք
Սովորողները ներկայացնում են իրենց կարողությունները, ընտրելով վերնագրերից մեկը (մի քանիսը), կամ իրենք են ընտրում նոր վերնագիր:

  • Ես կարողանում եմ խնամել իմ ընտանի կենդանուն:
  • Ես կարողանում եմ խնամել սենյակային /բակի/ բույսերը:
  • Ես կարողանում եմ երգել /ազգային երգեր/:
  • Ես կարողանում եմ պատրաստել:
  • Ես կարողանում եմ նվագել:
  • Ես կարողանում եմ պարել /ազգային պարեր/:
  • Ես կարողանում եմ հեծանիվ վարել /չմուշկ, անվաչմուշկ, ինքնագլոր/:
  • Ես կարողանում եմ մարզվել:
  • Ես կարողանում եմ ստեղծագործել:
  • Ես կարողանում եմ օգտվել էլ. հասցեից:
  • Ես կարողանում եմ օգտվել ՏՀՏ նոր գործիքից: /բլոգ, Power point, այլ/
  • Ես կարողանում եմ շախմատ խաղալ:
  • Իմ կարդացած գրքերը:
  • Ես կարողանում եմ…………./սովորողն ինքն է ընտրում և ներկայացնում իր կարողությունը/

Արդյունքները հրապարակվում են դասարանական բլոգում և սովորողի նորաբաց բլոգում:

Րաֆֆի Հարությունյան-Ես կարողանում եմ արտառոց պայմաններում հեծանիվ վարել

Լաուրա Ղազարյան-Իմ նկարների ցուցահանդեսը

Լաուրա Ղազարյան-Ես կարողանում եմ մարզվել

Լաուրա Ղազարյան-Ես կարողանում եմ նկարել

Լաուրա Ղազարյան-Ես կարողանում եմ նվագել

Լաուրա Ղազարյան-Ես կարողանում եմ պարել

Աշոտ Բարսեղյան-Ես կարողանում եմ

Վիկտորիա Փիրումյան-Ես կարողանում եմ նկարել Paint ծրագրով

Վիկտորիա Փիրումյան-Ես կարողանում եմ մարզվել

Տիգրան Ղազինյան-Ես կարողանում եմ պարել

Տիգրան Ղազինյան-Ես կարողանում եմ երգել

Տիգրան Ղազինյան-Ես կարողանում եմ

Սոսե Ժամհարյան-Ես կարողանում եմ պարել

Սոսե Ժամհարյան-Ես կարողանում եմ հեծանիվ վարել

Սոսե Ժամհարյան-Ես կարողանում եմ երգել

Ստեփան Բաբայան-Ես կարողանում եմ

Գոհար Հոհաննսիյան-Ես կարողանում եմ

Գոհար Հովհաննիսյան-Ես կարողանում եմ

Սոսե Ժամհարյան-I can

Սոսե Ժամհարյան-Ես կարողանում եմ մարզվել

Սոսե Ժամհարյան-Ես կարողանում եմ պարել-Շորոր

Ստեփան Բաբայան-Ես կարողանում եմ

Գոհար Հոհաննսիյան-Ես կարողանում եմ

Գոհար Հովհաննիսյան-Ես կարողանում եմ

«Սովորող-սովորեցնող» նախագիծ, համագործակցային դաս

Նախագծի մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոցի 2-րդ դասարանի սովորողները և Արևելյան դպրոցի  3-րդ դասարանի սովորողները
Խորհրդատու ուսուցիչներ՝ Լուսինե Պետրոսյան, Հասմիկ Ղազարյան
Օրը՝ մայիսի 4-ին, ժամը՝ 13:00 -13:40

Նպատակը՝
Արևելյան դպրոցի բլոգավար սովորողներն իրենց կարողություններն ու հմտությունները կփոխանցեն սկսնակ բլոգերներին և  համագործակցության արդյունքում՝ նոր ընկերներ ձեռք կբերեն։

Արդյունքում՝ Այս շաբաթ բոլորը կունենան բլոգներ և կսկսենք իրականացնել բլոգային ուսուցում։

Սովորողների բլոգներ՝

  1. Նարեկ Ղարիբյան
  2. Լիա Մկրտչյան
  3. Րաֆֆի Հարությունյան
  4. Արես Սուքիասյան
  5. Արեգ Շախսուվարյան
  6. Վիկտորիա Փիրումյան
  7. Դանիել Մաղաքյան
  8. Հասմիկ Ալեքսանյան
  9. Լաուրա Ղազարյան
  10. Գոհար Հովհաննիսյան
  11. Ալեն Նազարյան
  12. Սոսե Ժամհարյան
  13. Տիգրան Ղազինյան
  14. Ստեփան Բաբայան
  15. Վահագն Հովհաննիսյան
  16. Աշոտ Գրիգորյան
  17. Անրի Խարազյան
  18. Առնո Խարազյան
  19. Ադել Կարապետյան
  20. Գոռ Մանուկյան
  21. Վահան Պետրոսյան
  22. Քամի Արապեան
  23. Ինգա Աբրահամյան
  24. Աշոտ Բարսեղյան
  25. Ռաֆայել Զաքյան
  26. Անահիտ Թովմասյան

«Սովորող-սովորեցնող» նախագիծ, հանդիպման ձայնագրությունը դիտե՛ք այստեղ։

Խոնարհումով ու ապրեցնող կանաչ օրով նախագիծ

Ապրիլի 24-ին , մեր կրթահամալիրում ծառատունկ է իրականացվում ի նշան մեր գոյության, ի նշան հայ ազգի շարունակության  և երկրարգնդից մեր բաժին հողակտորի՝ Հայաստանի Հանրապետության շենացման։ Սովորողները նույնպես մասնակցեցին այդ ծրագրին։

Խոնարհումով ու ապրեցնող օրով

Օրվա ամփոփիչ տեսանյութը Գոհար Բալջյանի ֆիլմում։

Սովորողները նույնպես միացան այս նախագծին։

Լաուրա Ղազարյան-Ծաղկատունկ, կանաչ օր

Սոսե Ժամհարյան-Խոնարհումով ու ապրեցնող կանաչ օրով

Վիկտորիա Փիրումյան-Խոնարհումով ու ապրեցնող կանաչ օրով

Առցանց ուսուցում, ապրիլի 27-30 ամփոփում

Առցանց ուսուցում, աշխատաժամանակ, ապրիլի 27-30։

Շաբաթվա ընթացքում հանդիպեցինք Microsoft Teams հարթակում, հետևյալ ժամատախտակով։

Երկուշաբթի

10:00 — 10:30 Նախավարժանք ընկեր Մադլենի հետ, Մաթեմատիկա Առաջին խումբ
10:30 — 11:00 Մայրենի- Առաջին խումբ
11:00 — 11:00  Մայրենի-Երկրորդ խումբ
11:30 — 12:00 Մաթեմատիկա- Երկրորդ խումբ

Երեքշաբթի

10:00 — 10:30 Ռուսերեն Առաջին խումբ
10:30 — 11:00 Անգլերեն Առաջին խումբ
11:00 — 11:30 Մաթեմատիկա Երկրորդ խումբ
11:30 — 12:00 Մայրենի- Երկրորդ խումբ

12:00-12:45 Երգ

15:00-15:45 Շախմատ

Չորեքշաբթի

10:00 — 10:30 Ռուսերեն Երկրորդ խումբ
10:30 — 11:00 Անգլերեն Երկրորդ խումբ
11:00 — 11:30  Մայրենի Առաջին խումբ
11:30 — 12:00 Մաթեմատիկա Առաջին խումբ

Հինգշաբթի 

10:00 — 10:30 Մաթեմատիկա Առաջին խումբ
10:30 — 11:00 Մայրենի- Առաջին խումբ
11:00 — 11:30 Նախավարժանք ընկեր Մադլենի հետ, Մաթեմատիկա Երկրորդ խումբ
11:30 — 12:00 Մայրենի- Երկրորդ խումբ

Ընտանեկան դպրոցի մասին այս շաբաթ իրենց պատումներով ներկայացան Փիրումյանների և Մկրտչյանների ընտանիքները։

Վիկտորիա Փիրումյան, մայրիկ՝ Էլինա Սահակովա-Հարթակում ընտանեկան դպրոցն է

Լիա Մկրտչյան, մայրիկ՝ Տաթև Հարությունյան-

Այս շաբաթ էլ շարունակեցինք  «Հեքիաթի ժամ Դասարանական TV» նախագիծը։:

Նախագծի ընթացքում այս շաբաթ ստեղծվեցին հետևյալ հաղորդումները։

Ռաֆայել Զաքյան- Հեքիաթի ժամ

Ռաֆայել Զաքյան- Հեքիաթի ժամ

Սոսե Ժամհարյան-Հեքիաթի ժամ

Սովարողները համացանցից դուրս բերեցին կապիկների կամ մեղուների մասին հետաքրքիր տեղեկություններ։

Ստեփան Բաբայան- Մեղուների մասին

Ալեն Նազարայան-Կապիկների մասին

Ռաֆայել Զաքյան-Տեղեկություն մեղուների մասին

Սոսե Ժամհարյան-Տեղեկություններ կապիկների մասին

Սովարողները հետաքրքիր հորինուկներ ստեղծեցին։

Վիկտարիա Փիրումյան- Կորած քոթոթը

Տիգրան Ղազինյան-Իմ սիրելի կենդանին

Դանիել Մաղաքյան-Շունն ու կատուն

Սոսե Ժամհարյան- Թե ինչպես թութակը փախավ վանդակից

Ալեն Նազարյան- Իմ սիրելի կենդանին

Ռաֆայել Զաքյան- Շնաձուկը, որ 1 օրում 1 տոննա միս էր ուտում

Ստեփան Բաբայան- Խելացի շնիկները

Ապրիլի 24-ին , մեր կրթահամալիրում ծառատունկ է իրականացվում ի նշան մեր գոյության, ի նշան հայ ազգի շարունակության  և երկրարգնդից մեր բաժին հողակտորի՝ Հայաստանի Հանրապետության շենացման։ Սովորողները նույնպես մասնակցեցին այդ ծրագրին։

Խոնարհումով ու ապրեցնող օրով

Օրվա ամփոփիչ տեսանյութը Գոհար Բալջյանի ֆիլմում։

Սովորողները նույնպես միացան այս նախագծին։

Լաուրա Ղազարյան-Ծաղկատունկ, կանաչ օր

Սոսե Ժամհարյան-Խոնարհումով ու ապրեցնող կանաչ օրով

Վիկտորիա Փիրումյան-Խոնարհումով ու ապրեցնող կանաչ օրով

 

 

Մեղուների մասին

մեղուներ.png
Մեղու բառը լատիներենից թարգմանաբար նշանակում է թռչող միջատների խումբ: Մեղուներին ուսումնասիրող  գիտությնը կոչվումե մեղվագիտություն : Մեղրատու բույսերի ծաղիկների նեկտարից,նրանք  մեղր են պատրաստում:  Որպեսզի մեղուն ծաղիկներից այնքան նեկտար հավաքի, որը հետո դառնա 1կգ մեղր, նա պետք է կտրի անցնի շուրջ 300 000  կմ ճանապարհ, այդ ընթացքում նեկտար հավաքելով 19  մլն ծաղիկներից նա: Ծաղկափոշին հավաքում է երկար կնճիթի օգնությամբ տեղափոխում մեղրակտնառքում ,այնտեղ նեկտարը վերածվում է մեղրի: Ձմռանը մեղուները չեն քնում և սնվում են իրենց պատրասած մեղրից: Մեղուները ապրում են ընտանիքներով, ընտանիքի յուրաքանչյուր անդամ ունի իր պարտականությունները ՝միայն  մայր մեղուն է, որ ոչ մի աշխատանք չի կատարում:

 

 

 

Կապիկների մասին

Կապիկների քաշը 400 գ-180 կգ է և ավելի, մարմնի երկարությունը՝ մինչև 2 մետր։ Որոշ կապիկների պոչը մարմիններից երկար է, մյուսներինը՝ հավասար կամ կարճ, երբեմն՝ կառչող։ Մարդանման կապիկները պոչ չունեն։ Կապիկների վերջույթները լավ զարգացած են, ունեն 5 մատ, որոնց ծայրերին կան շոշապող թմբիկներ: Մազածածկը զարգացած է, առանձին մասերում նույնիսկ երբեմն շատ երկար է և առաջացնում է բաշ, բեղեր, մորուք: Դեմքը և ականջի խեցիները մազապատ չեն։ Խոշոր, մարդանման կապիկների գանգն ունի ոսկրային կատարներ, որոնք ամրանում են հզոր, ծամող մկաններին: Լավ զարգացած են դիմային մկանները։ Շարունակել կարդալ “Կապիկների մասին”

Կորած քոթոթը

thumbnail_Փոքրիկ քոթոթը.png

Մի օր մի արջ զբոսնում էր անտառում։ Հանկարծ նա տեսավ, որ մի փոքրիկ արջուկ ընկել է շատ խորը փոսի մեջ։ Արջը շտապ վազեց, որ օգնի փոքրիկ արջուկին։ Նա պարան գցեց փոսի մեջ, որ արջուկը բարձրանա։ Արջուկը չէր կարողանում բարձանալ, որոհետև փոքրիկ էր։ Մեծ արջը բռնեց փոքրիկ արջի թաթերից և քաշեց վերև, որ հանի քոթոթին։ Արջը հանեց փոքր արջուկին։ Փոքրիկն ասաց․

— Դու գիտե՞ս, որ ես ընտանիք ունեմ, բայց կորցրել եմ նրան։

— Ոչ, — ասաց մեծ արջը։

— Դու կօգնե՞ս ինձ գտնել իմ ընտանիքը,— հարցրեց փոքր արջուկը։

— Այո, — պատասխանեց մեծ արջը։

— Դե, գնացինք, — ասաց քոթոթը։

Երկու արջերը գնացին փոքրիկ արջուկի ընտանիքը փնտրելու։ Մեծ արջը հանդիպեց մի ընտանիքի և ասաց․

— Տե՛ս, սա՞ է քո ընտանիքը։

— Երևի սա է իմ ընտանիքը, —ասաց փոքրիկ արջուկը։

Արջերը գնացին այդ ընտանիքի մոտ։ Փոքրիկ արջուկը տեսավ իր մայրիկին և հայրիկին ու շատ ուրախացավ։

Մայրիկն ու հայրիկը տեսան իրենց քոթոթին և ուրախացան։ Արջերի ընտանիքը միավորվեց և նրանք սկսեցին ապրել ուրախ ու երջանիկ, իսկ քոթոթը դրանից հետո ավելի ուշադիր էր լինում անտառում զբոսնելիս։

Իմ սիրելի կենդանին

untitled (8).png

Իմ սիրած կենդանին վագրն է, ես սիրում եմ վագր նրա համար, որովհետև իմ անունը Տիգրան է, այսինքն՝ tiger, իսկ ռուսերեն՝ тигр, նման էին չէ՞, իսկ իմ մյուս սիրած կենդանին ռնգեղջյուրն է, ես ռնգեղջյուր սիրում եմ նրա համար, որովհետև նա շատ ուժեղ է: Նա կարող է իր քթի հարվածով ջարդել ծառը: Նա ուժեղ է  փղից, առյուծից և օձից: Մեկ էլ սիրում եմ նրա համար, որովհետև նա իր քթին ունի  ռունգ,  իր քթի ռունգը շատ հզոր է:

 

Շունն ու կատուն

 

Շունն ու կատուն.png Լինում է, չի լինում մի կատու է լինոմ: Այդ կատուն շատ խորամանկ է լինում: Մի օր իր ընկեր շունը գալիս է փող ուզելու: Կատուն նրան խաբում է և տալիս է կեղծ փողեր: Շունը գնում է շոկոլադ գնելու, բայց չի կարողանում: Ջղայնացած հետ է գալիս և սկսում է հաչալ կատվի վրա: Կատուն վախից ծառն է բարձանում: Շունը այնքան է հաչում, որ կատուն բերում է փողերը տալիս է շանը: Շունը գնում է երկու շոկոլադ, մեկը իրեն, մյուսը՝ կատվին: